Back in town

14 januari 2019 - Nederland, Nederland

Zoo... Het is voorbij.
Twee weken thuis en alle vakantie en feest dagen zijn voorbij, het laatste gedeelte van de buitenlands stage komt aan bod. Het examen.
Ik heb veel herinneringen uit mijn blog gehaald om te delen in het examen, en vond het daarom een fijne afsluiting dit stukje te plaatsen.
De vlucht is erg aangenaam verlopen, de thuiskomst was enorm fijn om iedereen weer te zien. Ik was erg verbaasd over de surprise party die georganiseerd was.
Het uitpakken van de koffer was een lastig puntje, net als het inpakken ervan. Maar dat was meer omdat ik zoveel extra had dat hij niet dichtging.
Het was leuk om alle spullen uit malta een plekje op mijn kamer te kunnen geven, en de souvenirs uit te kunnen delen.
Ik vind school wel weer erg wennen, even als het beginnen met een nieuwe stage. Ik vraag ook vaak af hoe het er nu aan toe gaat in de youthhub.
Al met al heb ik enorm genoten en geleerd tijdens mijn stage in Malta.
Bedankt voor het lezen van mijn blog :)