Laatste week

19 december 2018

De laatste week.. wat voelt dat raar.. Ik heb zin om kerst thuis te vieren maar de tijd hier is naar mijn idee erg snel gegaan.. Ik ga het hier missen!
Gelukkig gaan de studenten en mijn stagebegeleidster ons ook missen vertelden ze ons deze week.
Meerdere leerlingen vroegen of we dan voor de vakantie naar huis gingen maar wel terug kwamen. Het was elke keer een kleine teleurstelling als we nee zeiden.
Aangezien we onze uren hebben gehaald konden we morgen vrij nemen. Dit zal ook wel moeten, aangezien het appartement spik en span moet zijn.. en het dichtkrijgen van de koffer zal ook een uitdaging worden.
Het afscheid nemen van mijn stagebegeleidster was best lastig, dan realiseer je je namelijk beide dat je al vier maanden vijf dagen per week met elkaar bezig bent geweest om de dagen van de studenten zo leuk mogelijk te maken.
Ik had een pak hagelslag en doosje chocolaatjes gehaald met een leuke kaart, en deze heb ik aan haar gegeven. Dit voelde erg goed, en ze wilde graag nog samen op de foto. Die foto zal ik bijvoegen.
Ik heb het erg naar mijn zin gehad deze stage, en ga Malta erg missen!