Gesprek

5 september 2018

Het is best wennen geweest deze eerste week.. Winkels in de buurt leren kennen, de mensen en hun gewoontes en zelf het huishouden doen...
Deze week als hoogtepunt ook een gesprek met de organisatie waar we stage lopen.
Het viel niet mee om de locatie te vinden, maar door met handen en  voeten ons verstaanbaar proberen te maken bij de iets minder goed Engels sprekende Maltesers komen we er.
Het hoofdkantoor is groot en aan een drukke straat, maar binnen is lekker airco en worden we meteen naar de goede vergaderkamer gebracht.
Spannend, maar na het helpen leren uitspreken van onze namen is het ijs gebroken.
De schriftjes met puntjes die we graag willen weten komen op tafel en het gesprek gaat van start.
Veel informatie maar een positieve indruk, en meteen een uitnodiging om over 2 weken een belangrijk evenement bij te wonen van de organisatie.
Bij het afscheid krijg ik om mijn hart gedrukt dat de 3 jongens waar ik stage mee loop hun moeders nooit zullen loslaten en mij dus de komende tijd zo zullen zien.. Lachend met de vrouwelijke baas beloof ik deze taak serieus te nemen.
Laat de stage maar komen!

bijgevoegd in het foto album een foto dat we even op adem aan het komen zijn na de wandeling naar het hoofdkantoor